2 svarbios Facebook reklamos naujienos

2 svarbios Facebook reklamos naujienos


Dažnas Facebook algoritmo atnaujinimas vis labiau tolina prekės ženklus nuo organinio savo fanų pasiekimo. Nors daugumą tai ir piktina, bet nieko nepadarysi – taisyklės yra taisyklės ir jas sugalvoja šeimininkas. Tačiau pykti ant šeimininko tikrai nereikėtų, ypač, kai jis daro viską, kad mūsų reklamos būtų kuo efektyvesnės ir įdomesnės vartotojams.

Facebook pristato dvi naujienas, kurios stipriai paveiks šio socialinio tinklo reklamas. Ir tie pakeitimai tikrai vertingi!

Cost per click pasikeitimai

Iš visų paskutinių Facebook atnaujinimų, verslui ir marketingistams pats svarbiausias yra CPC reklamos paspaudimų skaičiavimo pakeitimas.

Kas yra Cost per click?

Cost per click – tai bet kokia reklama internete, kurios kaina skaičiuojama už to reklamos paspaudimus. Tai gali būti nuoroda į svetainę, paspaudimas ant raktažodžio, Facebook puslapio sekimas ir t.t.

Iki šiol Facebook`as reklamos užsakovams skaičiuodavo visus reklamos lauke įvykdomus paspaudimus – nesvarbu ar tai buvo nuorodos į puslapį paspaudimas, ar patinka paspaudimas ar tiesiog komentaras po reklama. Per kelias savaites visus pasieksiantis atnaujinimas suteiks galimybę pasirinkti konkretesnius tikslus savo reklamoms ir mokėti tik už nuorodų paspaudimus.

Už kokius paspaudimus Facebook mokėsime dabar?

  • Paspaudimus į kitą svetainę nei Facebook.
  • Už paspaudimus ant veiksmo mygtukų („Užsisakyk dabar“, „Sužinok daugiau“).
  • Nuorodas į programėles.
  • Paspaudimai peržiūrėti video kitoje svetainėje nei Facebook.
  • Paspaudimus į išorines Facebook programėles (sukurtas prekės ženklų).

Taigi nuo šiol komentarai, pasidalinimai ir like paspaudimai nebeturės įtakos Jūsų reklamos biudžetui. Mokėsite tik už tuos paspaudimus, kurie atitiks Jūsų kampanijų tikslus. Žinoma, gali atsitikti taip, kad Jūs siekiate būtent pasidalinimų ir komentarų. Facebook bent kurį laiką dar paliks galimybę optimizuoti reklamą būtent šiems rodikliams.

Tiesa, Facebook pripažįsta, kad daug patinka ir pasidalinimų sulaukusios reklamos rodo, kad jos puikiai optimizuotos ir jų turinys yra aktualus jūsų auditorijai, todėl tokie rodikliai vis dar turės įtakos reklamos aukcione. Plačiau aktualumo ir atitikimo rodiklius aptarsime žemiau.

Bet visi patogumai turi savo kainą. Like`ai, share`ai ir komentarai neišeikvos mūsų reklamos biudžeto ir pagaliau gausime tai, už ką mokame. Tokie pakeitimai reiškia, kad nuo šiol gali tekti mokėti didesnes sumas už reklamos paspaudimus. Tačiau, kai patys paspaudimai taps kokybiškesni, tai neturėtų tapti problema.

Taip pat pagaliau galėsime ramiai išlaisvinti savo kūrybiškumą, kurdami reklamų tekstus ir dizainus, nebijodami, kad labai patraukli reklama susirinks krūvą like, bet ant nuorodos paspaus vos keli, o biudžetas jau bus išnaudotas.

Facebook reklamos atitikimo/aktualumo rodiklis

Šį mėnesį Facebook paleido dar vieną naujieną reklamos užsakovams. Tai reklamos atitikimo/aktualumo rodiklis (Ad relevance score).

Jei CPC atnaujinimas turėtų padėti sutaupyti biudžetą ir jį išleisti kuo efektyviau, reklamos atitikimo rodiklis padės optimizuoti pačias reklamas.

relevance score

Reklamos atitikimo rodiklis yra skaičius, kuris parodo kaip į jūsų reklamą reaguoja auditorija. Iš esmės šio rodiklio tikslas yra tinkamai auditorijai rodyti tinkamą turinį. Matydami, kad Jūsų rodiklis yra žemas iš karto gaunate signalą, kad kažkas ne taip su reklama arba pasirinkta auditorija.

Ad relevance score yra sudarytas iš jūsų pasirinktos auditorijos teigiamų ir neigiamų reakcijų.

Teigiamomis reakcijomis laikomi patinka paspaudimai, pasidalijimai, jūsų tikslo (pavyzdžiui paspaudimo ant svetainės) pasiekimai. Neigiamomis reakcijomis laikomos reklamos, kurias auditorija paslepia ar net pasirenka daugiau nebematyti jūsų reklamos apskritai.

Pagal šias reakcijas reklama yra įvertinama nuo 1 iki 10. Rodikliui gauti reikalingi bent 500 reklamos parodymų. Taip gaunamas pirminis reitingas, kuris nuolat kinta realiu laiku. Reklamos atitikimo rodikliui galite daryti tiesioginę įtaką keisdami tekstus, nuotraukas, auditoriją ir kitus parametrus.

Nuo reklamos atitikimo rodiklio tiesiogiai priklausys ir paspaudimo kaina. Kuo didesnis rodiklis, tuo mažiau mokėsite už savo reklamą.

Facebook pateikė pavyzdį, kokie parametrai, gali paveikti reklamos atitikimo rodiklį.

facebook-ads-relevance-scores-examples-505x366

Kaip matome, reklamos atitikimo rodikliui įtakos turėti gali nuotraukos kokybė, auditorijos dydis, tekstas, veikimo mygtukas ir kiti parametrai.

Naujasis Facebook reklamos rodiklis taip pat leidžia nustatyti, kada reklamą reikėtų išjungti ar pakeisti ją kita. Jei kurį laiką Jūsų reklama turėjo puikų rodiklį, bet ilgainiui jis ėmė kristi, tai gali būti ženklas, kad auditorija prie jos jau priprato ir metas įvesti šviežesnių sprendimų.

Nevenkite testavimo. Paleiskite dvi ar tris reklamas su skirtingais parametrais ir stebėkite, kuriai geriau sekasi. Tokius testus atlikę kelis kartus turėtumėte susidaryti objektyvų vaizdą, kokia reklama labiausiai tinka jūsų auditorijai.

Facebook ir toliau gerinant sąlygas reklamos užsakovams, tampa vis lengviau efektyviai išleisti savo reklamos biudžetus. Svarbu skirti tam šiek tiek laiko ir teisingai optimizuoti savo kampanijas bei sekti rezultatus. Visai netrukus Facebook pristatys dar vieną naujieną, skirtą potencialių klientų kontaktų medžioklei, kas šį kanalą pavers geriausiu inbound marketingistų draugu. Bet apie tai kitą kartą.


Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

3 Comments

Add yours
    • 2
      Deividas Budginas

      Faktas, kad lyginant su ilgesniu laikotarpiu, Facebook kainos yra išaugusios. Panašiai buvo ir su AdWords. Kol rinka nebuvo didelė, kainos buvo mažos, tačiau padidėjus konkurencijai dėl raktažodžių jos išaugo. Kadangi Facebookas taip pat veikia aukciono principu ir dėl to pačios auditorijos kovoja vis daugiau reklamuotojų, kainos taip pat auga.
      Na, o kitas faktorius, tai jau minėti pakeitimai. Tačiau jei seksite konversijas ir imsitės veiksmų optimizuoti reklamas, tikiu, kad padidėjusią kainą atpirks kokybiškesnės konversijos. Labai svarbu suvokti savo tikslą – ar norime parduoti, ar pritraukti lankytojų, ar gauti kontaktų ir t.t. Tuomet atitinkamai ir kurti reklamą. Kitaip ne tik brangiai gali kainuoti, bet ir rezultato nebūti.

      O kaip su rezultatais pakilus kainoms? Įvyko pokytis, ar reklamos vis dar tokius pat rezultatus atneša?

      • 3
        PopoLopo

        Kadangi man aktualu atėjimai į mano web puslapį iš reklamos, tai šiuo atžvilgiu už tą pačią sumą, kaip anksčiau, gaunu maždaug 5-7x mažiau lankytojų. Viskas prasidėjo 07.18 dieną.

+ Leave a Comment