Google Panda algoritmo atnaujinimas – kaip išlikti paieškų viršūnėje?

Google Panda algoritmo atnaujinimas – kaip išlikti paieškų viršūnėje?


Google algoritmų atnaujinimai gali kelti įvairių emocijų. Jei nuolatos seki Google politiką priimi tai kaip neišvengiamybę ir dažniausiai būni tam pasiruošęs. Jei esi iš prigimties nevengiantis „prasukti reikaliuką“, tikriausiai vis dar bandai apgauti Google, kol vieną dieną supranti, kad laukinis kapitalizmas internete baigėsi ir metas paklusti taisyklėms. Yra ir tokių, kurie nuoširdžiai nesigaudo SEO ir apskritai skaitmeninio marketingo dalykuose. Piktesni iškart paburba, kad „va Facebooką apmokęstino, AdWordsų kainos pakilo, tai ir čia dabar mokėt reikės“.

Aš į Google atnaujinimus žiūriu kaip į auklėjamąją priemonę. Kai jau kelis metus nenutyla kalbos apie orientaciją į kokybišką turinį ir vartotojo poreikius, o dauguma tai ignoruoja, Google taps puikia mokytoja, paversdama tai konstanta. Per prievartą. Su bausmėm neklaužadoms ir pagiriamaisiais raštais pirmūnams.

Turinys, prie skirtingų įrenginių prisitaikantis dizainas, ilgieji raktažodžiai ir kitos praktikos, kurios tik gerina vartotojų patirtį internete, valo erdvę nuo nefunkcionalių ir tragiškai atrodančių svetainių tapo būtinybe, norint atsidurti pirmuose Google puslapiuose. Ir ačiū, Dievui! Bet apie viską iš eilės.

Google atstovai šią savaitę patvirtino Panda algoritmo 4.2 versiją. Apie atnaujinimą jau kuris laikas kalbėjo plačioji marketingo ir SEO bendruomenė, spėjusi pakrikštyti šį atnaujinimą mobilegedonu (suprask, nuo armagedono). Tačiau šis atnaujinimas yra kur kas daugiau nei reikalavimas pritaikyti savo svetaines mobiliesiems įrenginiams. Panda algoritmas buvo sukurtas siekiant kokybiškesnio turinio ir aktualesnių rezultatų vartotojams ir 4.2 versija tikrai nuo to nenutolsta. Toli gražu.

Kieno baudimui buvo sukurta Panda?

  • Turinio fabrikams, kuriuose laisvai samdomi rašytojai sukurdavo abejotinos kokybės turinį ir jį pardavinėdavo įvairioms svetainėms.
  • Raktažodžių pergrūdimui – kai tekstas atrodo štai taip: mūsų komunikacijos paslaugos yra pačios geriausios komunikacijos paslaugos. Jei Jums reikia komunikacijos paslaugų, užsisakykite komunikacijos paslaugas pas mus komunikacijospaslaugos@… Tikiuosi, kad jau nebereikia sakyti, kad šie dalykai nebeveikia.
  • Sugedusioms, neveikiančioms, klaidų turinčioms svetainėms.
  • Kitų juodųjų SEO technologijų marinimui.

Panda 4.2 atnaujinimas bus lėtas ir pirmiausia nukreiptas į svetaines anglų kalba. Todėl lietuviai turi laiko sureaguoti ir kol atnaujinimas pasieks mūsų interneto erdvę, padaryti tinkamus pakeitimus ir išvengti Google bausmės. Pagal Google praktiką tie, kurie bus nubausti dabar ir turės tenkintis žemomis pozicijos paieškoje, pataisyti jas galės tik su kito atnaujinimo pasirodymu, kuris gali atsirasti net po metų.

Ką daryti, kad nereikėtų bijoti nei Pandų, nei Balandžių, nei kitų algoritmų?

Parengėme keletą patarimų, kurie skirti ne tik apsisaugoti nuo Google bausmės. Šie reikalavimai turėtų tapti Jūsų kasdienybe ir rutina. Tai yra teisingos taisyklės, valančios interneto erdvę ir gerinančios mūsų pačių ir mūsų klientų patirtį joje. 

  • Kurkite kokybišką ir originalų turinį. Tai yra pagrindinė ir esminė taisyklė. Atsakykite į Jūsų auditorijai kilusius klausimus, padėkite jiems išspręsti kilusias problemas ar tiesiog suteikite naujos informacijos, kuri juos gali sudominti. Google vertina turinį, kurį skaito, kuriuo dalinasi ir prie kurio sugrįžta vartotojai.
  • Prie įvairių įrenginių prisitaikantis svetainės dizainas. Viskas – čia ne pasirinkimas, čia būtinybė. Ir į tai nereikėtų žiūrėti tik kaip į Google prievartą. Jau dabar beveik pusė paieškų atliekama mobiliaisiais telefonais, todėl, jei vartotojas užėjęs į Jūsų svetainę pamatys betvarkę apie gerus rezultatus net negalvokite. Tačiau Google nepalieka mūsų vienų bėdoje. https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ – šis įrankis leidžia ne tik pamatyti, kokios klaidos šiuo metu yra Jūsų mobilioje svetainės versijoje, bet ir pataria kaip jas ištaisyti. Naudokitės ir tobulėkite.
  • Ilgieji raktažodžiai – taip, senasis metodas su daugybę kartų pakartotu raktažodžiu nebeveikia. Tačiau, tai nereiškia, kad raktažodžiai neteko prasmės. Ilgieji raktažodžiai yra skirti intuityviajai Google paieškai – kai ieškote konkrečių, o ne abstrakčių dalykų. Tai ypač svarbu smulkesniam verslui, kuriam galbūt sunku konkuruoti su tokiais raktažodžiais kaip „baldai“, tačiau pridėjus žodžius, kurie atitinka jų specializaciją, galime gauti puikių rezultatų. Pavyzdžiui, „rankų darbo baldai iš ąžuolo“.
  • Vartotojo patirtis – ši dalis nepatiks daugeliui, kurie gyvena iš srauto ir reklamos pinigų. Google nuo šiol baus tuos, kurių svetainėse yra iššokantys baneriai, automatiškai pradedančios groti video reklamos, pasenęs ar nukopijuotas turinys. Taip pat bus baudžiamos ir dalis affiliate programų, nes dažniausiai Jūsų svetainėje esantis affiliate turinys yra ir kitose svetainėse, todėl Jūs tampate turinio dublikatoriumi. Į šią kategoriją patenka viskas, dėl ko į svetainę atėjusiam vartotojui gali tapti nesmagu ir nepatogu naršyti. Gyvename švaraus ir vientiso dizaino laikais – metas prisitaikyti!
  • Moderuokite vartotojų kuriamą turinį – jei turite forumą, kuriame yra daug turinio, gali net tekti jį ištrinti. Kitas kelias užtikrinti nepriekaištingą jo moderavimą, kad nepasitaikytų spamo, netinkamo turinio ir dublikatų. Na, bet įžvelkime ir gerų pusių – greitai nebematysime supermamų forumo pirmose Google pozicijose.

Kol Google voriukai prisikas iki mūsų mažos paieškų rinkos, tikrai praeis kiek laiko, tačiau dėl to numoti ranka tikrai nevalia. Turime laiko išsitaisyti klaidas ir taip išlikti savo pozicijose, o gal net pasinaudoti konkurentų nesėkme ir pakilti aukščiau. Nereikia pamiršti, kad paskui Google seka ir kiti žaidėjai kaip Facebook, kurie taip pat nuolatos atnaujina savo algoritmus, gerindami patirtį vartotojams ir į viršų iškeldami tokį turinį, koks jiems aktualus. Su kiekviena diena turinio marketingas, o su juo kartu ir inbound metodai, tampa vis aktualesni ir mes nesustosime Jums padėti juos suprasti ir pasiekti gerų rezultatų.


Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

 

 

+ There are no comments

Add yours