Jūsų Kalėdinė marketingo kampanija vėluoja

Jūsų Kalėdinė marketingo kampanija vėluoja


Taip, mes neturime nei gėdos nei sarmatos. Vos spėjome išlydėti vasarą, o jau kalbame apie Kalėdas. Bet jei nekalbėsime dabar, gali būti, kad atsibusime lapkričio viduryje ir susivoksime, kad jau pavėlavome su gausybe dalykų ir dalį sumanymų teks nukelti… kitiems metams. Kad taip neatsitiktų paruošėme Inbound priemonių ir rekomendacijų sąrašą, kad Jūsų skaitmeninė šventinė kampanija taptų nepažeidžiama.

Pasiruošimo darbų Kalėdų kampanijai sąrašas:

Svetainė

  • Įsitikinkite, kad jūsų svetainė neturi jokių problemų išmaniuosiuose įrenginiuose ir ar serveriai atlaikys padidėjusį srautą šventiniu metu.
  • Pradėkite ruošti nusileidimo (landing) puslapius savo specialiems pasiūlymams, į kuriuos ves reklama internete.
  • Jei dar nesusitvarkėte Affiliate programų, pats metas būtų suskubti. Šis procesas užtrunka, tad norint pasileisti lapkritį, jau reikia užmegzti kontaktą su galimais partneriais.

Turinys ir SEO

  • Nepavėluokite – Google trends pagalba išsiaiškinkite, kada vartotojai pradeda ieškoti dovanų idėjų, kada suintensyvėja būtent Jūsų prekių ir paslaugų paieška bei tam laikui optimizuokite savo turinį ir AdWords kampanijas.
  • Išskirkite pagrindinius su Jūsų verslu susijusius ir dažniausiai šventiniu laikotarpiu ieškomus raktažodžius ir pradėkite optimizuoti savo turinį jiems.
  • Norint išsiskirti savo turiniu, reikia laiko ir įdirbio. Jei dar nepradėjote kurti savo auditorijai naudingo turinio, dabar būtų pats metas tai padaryti.
  • Didžiausia bėda šventiniu laikotarpiu yra dovanos – sukurkite tokį turinį, kuris padės vartotojams greitai nuspręsti, ką pasirinkti ir suteiks naudingų patarimų.

Žmogiškieji ir technologiniai ištekliai

  • Ar Jūsų darbuotojai pasiruošę atlaikyti padidėjusį užsakymų srautą? Šventiniu laikotarpiu atsiranda daug naujų klientų. Mažų mažiausiai norėtumėte juos nuvilti nekokybišku aptarnavimu, pasitaikiusiomis klaidomis ar vėluojančiomis siuntomis.
  • Jei užsiimate e-komercija, nepamirškite susitvarkti sandėlio programų, kad netektų raudonuoti prieš pirkėjus neturint prekių, kurių likučius rodė svetainė.

Elektroninis paštas

  • Įsitikinkite, kad Jūsų laiškai nepatenka į spamą ir neužkliūva už įvairių saugumo filtrų.
  • Optimizuokite ir atnaujinkite savo duomenų bazių sistemas, kad galėtumėte lengvai segmentuoti savo kontaktus.
  • Įsisavinkite naudingų naujienlaiškių mąstyseną – nesiųskite vien tik pardaviminių laiškų. Suteikite naudą vartotojams, pasidalinkite nemokamu turiniu ir taip išugdykite įprotį skaityti Jūsų naujienlaiškius. Kalėdų laikotarpiu vartotojai Jums už tai tikrai atsidėkos.
  • Nesiųskite vienodų laiškų visiems – personalizuotas turinys šiuo metu yra pats vertingiausias.

Reklaminės kampanijos

  • Ruošdami akcijas, šventinius rinkinius ir kategorijas trumpam atsitraukite ir pagalvokite, ko iš tiesų gal norėti Jūsų potencialūs klientai. Visos vitrinos lūš nuo įvairiausių procentų ir 2+1 akcijų. Ar turite, ką pasiūlyti išskirtinio? Gal prekių pristatymas per parą net pačiu įtempčiausiu periodu ar išskirtinė konsultacija renkantis dovaną būtų vertingiau už eilinę 30 % nuolaidą? Raskite kaip išsiskirti, kol dar turite tam laiko.

Ir nepamirškite kalėdinių dekoracijų, kantrybės, šypsenų ir šventinio nusiteikimo – Kalėdų laikotarpis sunkus tiek prekybininkams, tiek klientams. Geriausiai jaučiasi tie, kurie supranta vieni kitus ir nepaisant didelio nuovargio išlieka žmogiški ir paslaugūs. O dabar kimbam į darbus, nes tikrai yra, ką veikti!


Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

+ There are no comments

Add yours