Kam jiems mano el. pašto adresas?

Kam jiems mano el. pašto adresas?


Ar kada pagalvojai, kodėl tiek daug įvairių tinklaraščių ir tinklapių iš pačių įvairiausių sričių nemokamai dalina įvairiausių „e-books“, „white papers“, „blueprints“ ir panašių formų tikrai vertingą turinį? Kodėl kažkas, skiria tikrai daug laiko informacijos surinkimui ir susisteminimui, savo patirties aprašymui, visa tai suguldo į pasirinktą formą (pageidautina įdomiai, įtraukiančiai, estetiškai patraukliai) ir paleidžia į internetą nemokamai man ir tau atsisiųsti?

Tikroji nemokamo turinio kaina

Turbūt jau atkreipei dėmesį, kad praktiškai visada atsisiuntimo metu tavęs paprašo įvesti bent jau el. pašto adresą. Daugelis gi patogiai laidžia failą ir parsisiųsti iš karto, ir atsiunčia nuorodą į el. paštą. Na, kad nepasimestų ir nebūtų sunku surasti vėliau.

Jeigu iš tiesų manai, jog visa tai yra nemokamai, šiek tiek klysti. Bet kokio turinio rengimas kainuoja bent jau laiką, tačiau dažniausiai ir daugiau išteklių. Be to, autoriai labai dažnai remiasi savo patirtimi, kurią įgyja ne vieną šimtą ar tūkstantį eurų išleidę klaidoms ir iš jų gautoms pamokoms.

Sutik, logiška yra kažko už tai tikėtis mainais. Tas kažkas yra tavo el. pašto adresas. Tai kaina, kurią sumoki už galimybę naudotis kitų surinktomis ir apibendrintomis žiniomis.

Lygiai taip pat sumoki ir prenumeruodamas mėgstamo tinklaraščio įrašus. Prenumeruodamas naujienališkį parodai, kad ta ar kita tema tau įdomi ir tu netgi leidi atsiųsti tau įdomios ir naudingos informacijos ateityje.

Bet aš prenumeruoju, nes man įdomu ir man naudinga, ir man man man“, girdžiu tave mąstant. Būtent! Win-win abiem pusėms*. Ir tu gauni tau reikalingo turinio, ir autoriai gauna tavo kontaktą. Tik kas jiems iš to?

Dar vis nemirtingas el. paštas

El. pašto rinkodara yra ko gero vienas iš tų rinkodaros kanalų, kurį nuolat kas nors bando nesėkmingai numarinti garsiai kalbėdami apie didėjančius laiškų srautus ir mažėjančius atidarymo procentus. Taip, situacija tikrai tragiškai blogėja tiems, kurie vis dar naudojasi perkamomis neaišku iš kur surinktomis el. pašto adresų bazėmis arba visiškai nedirba su savo surinkta baze.

Tačiau visiems kitiems paslaptis paprasta – savanorių prenumeratorių bazė yra „karštų“ potencialių klientų bazė. Jie jau žengė pirmą žingsnį ir paliko savo adresą. Jie jau nori bendrauti toliau ir asmeniškiau – el. pašto dėžutė vis dar yra kiekvieno asmens privati virtuali erdvė.

Todėl verta stengtis, kaip tai daro daugelis inbound marketingo dėsniais besivadovaujančių verslų. El. pašto adresas yra kontaktas su potencialiu klientu. Ne tiesiog srauto į tinklapį dalis, ne vienas iš daugelio „fanų“ feisbuke, o asmeninis kontaktas, kuriam įdomu tai, ką darai.

Nenuvilk jo ir jis ateityje nenuvils tavęs.

Kaip tai daryti, papasakosime kituose tinklaraščio įrašuose. Beje, po kurio laiko tikimės pristatyti ir Lietuvos verslų naujienlaiškių tyrimo rezultatus – bus tikrai įdomu!


*Dar kartą atkreipiu dėmesį – „nauda abiem pusėms“ yra raktažodis. Jeigu naudinga tik laiškų siuntėjui, tai tas siuntėjas greitai pavadinamas „spameriu“ ir netrukus jo laiškai pradeda keliauti į šiukšlių dėžę. Jeigu naudinga tik gavėjui, tai siuntėjas tada yra tinklaraštininkas „iš idėjos“. Tai taip pat puiku ir reikalinga, tačiau čia kalbame apie verslą.


 Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

1 comment

Add yours

+ Leave a Comment