Savaitės trendai # 1 – Tinklaraščiai|Socialiniai tinklai|Naujienlaiškiai

Savaitės trendai # 1 – Tinklaraščiai|Socialiniai tinklai|Naujienlaiškiai


Nuo šios savaitės pradedame naują rubriką mūsų tinklaraštyje –Savaitės trendai. Kiekvieną savaitgalį Jums pateiksime šviežiausias naujienas ir įžvalgas iš marketingo ir verslo pasaulių. Čia rasite trumpas naujienų apžvalgas, mūsų mintis apie paskelbtą naujieną ir nuorodas į išsamesnius straipsnius. Linkime, gero skaitymo!

Šios savaitės temos:

Tinklaraščio įrašo gyvavimo trukmė
Tuščio vaizdo įrašo eksperimentas
El. laiškų efektyvumas didesnis nei kada nors ankščiau
New York Times naujienlaiškiai sulaukė 70 % atidarymų
Podkastai (tinklalaidės) tampa populiariosios kultūros dalis
Snapchat vaizdo įrašo peržiūrės perkopė 4 milijardus per dieną
 

Tinklaraščio įrašo gyvavimo trukmė


įrašo galiojimo trukmė

Šią savaitę mūsų Facebook paskyroje pristatėme turinio agentūros Izea tyrimą apie tinklaraščio įrašo gyvavimo trukmę. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad tinklaraščio įrašas 99 % peržiūrų sulaukia per du metus. Nors net 70 % peržiūrų įvyksta per pirmą mėnesį, likę 30 % įrodo, kad negalima pasikliauti tik pirmo mėnesio rodikliais, kurie yra dažniausiai eskaluojami statistikose ir ataskaitose.

Taip pat tuose 30 % slepiasi, vadinamasis, ilgosios uodegos (long-tail) reiškinys, kai jus atranda žmonės, atidžiai nesekantys visų naujovių, tačiau galintys tapti svarbiais ar ilgalaikiais klientais.

Apie tris tinklaraščio įrašo gyvavimo fazes ir visą tyrimą skaitykite ČIA ir ČIA. 

Tuščio vaizdo įrašo eksperimentas

Reklamos agentūra Solve pasirinko kūrybingą būdą parodyti, kad peržiūrų skaičius dar nieko nereiškia. Jie į Youtube įdėjo 4 minučių baltą ir be garso video. Peržiūrų skaičiukas jau perkopė 100 tūkst. ribą.

Šie tūkstančiai peržiūrų buvo surinkti pasinaudojant reklama Youtube tinkle, t.y. agentūra tiesiog mokėjo pinigus už tai, kad video būtų parodytas Youtube lankytojams.

Dar vienas įrodymas, kad svarbiausia bendras kontekstas. Sekti tik vieną rodiklį yra netikslinga ir neefektyvu. Plačiau apie eksperimentą ČIA ir ČIA.

El. laiškų efektyvumas didesnis nei kada ankščiau

neveractive-yesmail-020915

 Prieš kelis metus, įvykus socialinių tinklų proveržiui atsirado skelbiančių, kad elektroninis paštas mirė. Tačiau marketingistams pradėjus keisti naujienlaiškių strategiją, el. paštas įgavo antrą kvėpavimą.

El. pašto platforma Yesmail atliko tyrimą ir nustatė, kad per pastaruosius metus užsiprenumeruojančių naujienlaiškius vartotojų vidurkis išaugo 11 procentų, o vidutinis laiško atsidarymo procentas paaugo 10 %.

Taip pat vartotojų, kurie niekada neatsiverčia užsiprenumeruotų laiškų skaičius tapo mažiausias per visą Yesmail istoriją.

Taigi, galima drąsiai teigti, kad nepaisant vis didėjančio laiškų skaičiaus, naudingą turinį teikiančios įmonės grąžino žmonių įprotį skaityti elektroninius laiškus.

Plačiau apie tyrimą skaitykite ČIA.

New York Times naujienlaiškiai sulaukė 70 % atidarymų

Šią savaitę Digi Day paskelbė straipsnį apie New York Times naujienlaiškių strategiją, kuri pasiekė net 70 % naujienlaiškių perskaitymo rezultatą. Kaip jiems tai pavyko?

New York Times suprato, kad nebegalima siųsti vieno laiško visiems. Ir nors jau, kurį laiką buvo galima užsiprenumeruoti naujienlašikius pagal sekcijas (Sportas, Sveikata ir t.t.), naujienų portalas suteikė galimybę vartotojams gauti dar labiau segmentuotų temų straipsnius į savo pašto dėžutę ir užsiprenumeruoti konkretaus žurnalisto naujienas.

Taip pat portalas subūrė 12 žmonių komandą, kuri dirba su socialiniais tinklais ir naujienlaiškių rašymu bei užtikrina, kad laiškai būtų personalizuoti ir parašyti žmogaus žmogui. New York Times jau kuris laikas atsisakė RSS naujienų siuntimo, kada į pašto dėžutes pakliūdavo automatiškai sugeneruotos naujienos su standartiniais įžangų tekstais.

Vis daugiau įmonių suvokia personalizacijos naudą. Kai gauname tikrai mums įdomius laiškus, mes atsidėkojame jų perskaitymu, apsilankymu svetainėje ir ištikimybe prekės ženklui. Išsiaiškinkite, kokios temos ar kategorijos įdomiausios Jūsų vartotojams ir suteikite galimybę jiems gauti tik šių sekcijų naujienas.

Plačiau ČIA.

Podkastai (tinklalaidės) tampa populiariosios kultūros dalis

EdisonPodcastAgeJPG

Mashable šią savaitę išleido ilgą straipsnį apie vis didėjantį podkastų populiarumą. Pasak Apple, jų Itunes parduotuvėje podkastai bendroje sumoje turi net 1.6 milijardo prenumeruotojų. Kodėl Podkastai tampa tokie populiarūs?

Kai atsirado Youtube ir kiti internetiniai vaizdo portalai, vartotojas įgavo galimybę pats valdyti savo turinį. Jam nebereikėjo sėdėti prie televizoriaus ir laukti konkrečios laidos. Podkastai suteikė tokią pat atsvarą radijo laidoms. Dažniausiai podkastai atstovauja tam tikrą siaurą nišą, apie kurią kalba podkastų autoriai. Jų populiarumą lemia galimybė klausytis bet kur – mašinoje, sportuojant, gaminant valgyti. Visose veiklose, kuriose iki šiol mus lydėdavo radijas, dabar gali lydėti mūsų pačių pasirinktos laidos apie mus dominančias temas.

Podkastai garsėja savo patarimų ir edukavimo laidomis, kur jie turi pranašumą prieš audio knygas, kurias išklausyti prireikia daug ilgesnio laiko. Lietuvoje kol podkastų beveik neturime. Kol girdėjome tik Auksinius berniukus ir šiuo metu savo vietą bandančius rasti „Podkastas“ vyrukus. Tačiau mes esame įsitikinę, kad ši turinio forma tikrai ras vietą ir tarp Lietuvos vartotojų.

Plačiau ČIA.

Snapchat vaizdo įrašo peržiūros perkopė 4 milijardus per dieną

Snapchat šią savaitę paskelbė perkopusi 4 milijardų video peržiūrų skaičių per dieną, praneša Marketing Land. Šis skaičius turėtų kelti baimę Facebook, kurie tokį pat rodiklį pranešė balandžio mėnesį. Tačiau Faebook statistika nenustoja sulaukti kritikos dėl neteisingo skaičiavimo, kai vartotojai vaizdo įrašus pradeda matyti automatiškai savo naujienų sraute.

Tokie skaičiau reiškia viena – jei Jūsų auditorija yra paaugliai arba vartotojai iki 30 metų, pats laikas pradėti perprasti Snapchat mechanizmą. Tai vienas sudėtingiausių socialinių tinklų prekės ženklams, tačiau sėkmės istorijos įrodo, kad tai padaryti įmanoma, o grąža gali būti didžiulė.

Plačiau ČIA.

Šios savaitės Komunikacijos amatininkų straipsniai:

3 požymiai, kad  Facebook savo verslui naudoji neteisingai

Jūsų Kalėdinė marketingo kampanija vėluoja


 Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

 

 

+ There are no comments

Add yours