Savaitės trendai #2 – Instagram reklamos ateina į Lietuvą, kol turinio reklama gelbėja nuo AdBlock`ų.

Savaitės trendai #2 – Instagram reklamos ateina į Lietuvą, kol turinio reklama gelbėja nuo AdBlock`ų.


Grįžtame su antrais savaitės trendais. Šįkart apie artėjantį Instagram reklamų startą Lietuvoje, brangiausius AdWords raktažodžius, nekantrius Snapchat vartotojus ir prekės ženklų kančias, stengiantis rasti naujų reklamos kelių, seniems tampant nebeaktualiems ar tiesiog blokuojamiems.

Gero skaitymo!

Instagram nuo rugsėjo 30 dienos paleidžia reklamas visame pasaulyje

instagram

Šią savaitę Instagram paskelbė apie video reklamų ir bendrų kampanijų su Facebook reklamomis startą. Tačiau pasaulio marketingistų dėmesį prikaustė ne tai. Pagaliau Instagram reklamos startuoja visame pasaulyje. Šią savaitę jos jau pradėjo veikti 30 naujų šalių, o iki rugsėjo 30 turėtų pradėti veikti ir kitose šalyse.

Tai turėtų ypatingai džiuginti maisto, kelionių ir mados prekių ženklus. Mes pažadame Jus informuoti apie visas Instagram reklamos galimybes netolimoje ateityje.

Plačiau ČIA.

Brangiausi AdWords raktažodžiai pasaulyje

marketingo pavadinimai

WebpageFX kartu su SEMrush atliko tyrimą, kurio metu identifikavo brangiausius Google Adwords raktažodžius pasaulyje. Skaičiai šokiruojantis. Pavyzdžiui, brangiausias raktažodis yra „San Antonio car wreck attorney“ už kurio vieną paspaudimą reikia sumokėti… 670 dolerių. Už vieną paspaudimą.

Tyrimas atskleidė, kad brangiausi raktažodžiai tie, kurie nukreipti į konkrečia vietą ir labai susiaurintą paslaugą bei turi didelę konkurenciją. Daugiausiai mokėti tenka teisines ir draudimo paslaugas teikiančios įmonėms. Įdomu, tai, kad verslo paslaugas teikiančių įmonių raktažodžiai sudaro tik 1 % brangiausiųjų.

Akivaizdu, kad teisines ir draudimo paslaugas teikiančioms įmonėms daugiau nei apsimoka investuoti į Inbound marketingą, ypač turinį, nes mokėti už AdWords paspaudimus yra didžiulė prabanga.

Visa statistika ČIA.

Prekės ženklams vis dar sunku vykdyti komunikaciją keliuose kanaluose.

Multichannel ads

Econsultancy ir Adobe atliko naują tyrimą, kurio metu išsiaiškino, kad tik 30 % marketingistų sėkmingai integruoja savo kampanijas skirtinguose kanaluose. Didžiajai daliai vis dar sunku vieną strategiją pritaikyti visiems marketingo kanalams.

Tai lemia vis tobulėjantis daugiaekranis pasaulis ir kasdien besikeičianti kliento kelionė link sprendimo priėjimo. Turime sekti ne tik naujausius reklamos kanalus, turinio strategijas, bet ir naujus įrenginius ir vartotojų elgseną juose.

Plačiau ČIA.

Prekės ženklų aktyvizmas

The Drum šią savaitę nagrinėja populiarėjantį prekės ženklų aktyvizmo reiškinį. Vis daugiau įmonių ne tik skleidžia savo įsitikinimus ir žinutę komunikacijos kanalais, bet ir imasi realių priemonių, kovoja už tam tikras tiesas, pajungdamos ir savo auditorijas.

Laikai, kai pardavinėjant kavą, užteko tiesiog gaminti gerą kavą baigėsi. Prekės ženklai vertinami už skaidrumą ir atsakingą požiūrį į pasaulio problemas.

Laukiame šio reiškinio proveržio ir Lietuvoje.

Plačiau ČIA!

AdBlock prasiskynė kelią į mobiliuosius telefonus

Šią savaitę AdBlock Plus kūrėjai pristatė savo naršyklę Eyeo mobiliesiems įrenginiams, kurie blokuoja visas reklamas. Ši naršyklė veikia tiek Android, tiek iOS sistemose. Tuo metu Apple paskelbė, kad naujausiame Safari naršyklės atnaujinime AdBlock sistema bus integruota automatiškai.

Taigi tradicinių reklamų laikas tikrai eina į pabaigą. Dar nepradėjote investuoti į turinį? Būtų pats metas pradėti!

Plačiau čia.

Turinio reklama (native advertising) – būdas apeiti AdBlock

Tuo metu didžiausi pasaulio tinklaraščiai ir portalai galvoja, ką daryti su ateinančiais pakeitimais, nes didžioji dalis srauto šiuo metu į šias svetaines ateina iš mobiliųjų įrenginių. Įdiegus reklamos blokavimo programas į mobiliąsias naršykles bus suduotas smūgis daugelio portalų pajamų šaltiniui – reklamai.

Tiesa, blogeriai ir žurnalistai nepanikuoja – jie jau kuris laikas bando įsisavinti naują reklamos būdą – Native Advertising. Tai turinys, kuris pažymėtas tam tikro prekės ženklo atributika. Tekstai, infografikai, vaizdo įrašai ir kita medžiaga natūraliai įmaišoma tarp kito portalų turinio, taip užtikrinant auditorijos pasiekimą ir be banerinės reklamos.

Tiesa, jau yra tyrimų, kurie įrodo, kad tik maža dalis vartotojų susieja Native Advertising turinį su prekės ženklu. Apie tai jau greitai galėsite paskaityti plačiau mūsų tinklaraštyje.

Plačiau ČIA ir ČIA.

Snapchat vartotojai perjungia video per 2 sekundes, jei tai jų nesužavi

Snapchat-snapstats

Šią savaitę ir vėl turim įdomių įžvalgų apie Snapchat. Naujas tyrimas parodo, kad 10 s reklaminiai video gali būti tik pinigų išmetimas tiems prekės ženklams, kurie nesupras ten esančios auditorijos ir nesugebės įtraukti žiūrovų per pirmas 2 sekundes.

70 % vartotojų perjungia vaizdo klipus per 3 sekundes, jei jie jų nesudomina. Tad jei galvojate dėti pagrindinę informaciją į video pabaigą, pergalvokite savo strategiją.

Plačiau ČIA.

Kvailiausi marketingo pozicijų pavadinimai

marketing superhero

Pabaigai pasilikome linksmiausią dalį. Smart Insights šiek tiek paieškoję LinkedIn tinkle atrinko juokingiausius marketingo specialistų darbo pozicijų pavadinimus.

Tenka pripažinti, kad ir Lietuvoje yra tekę matyti panašių pavadinimų. Koks Jūsų požiūris į visus supermenus, guru ir ninzes? Tai suteikia netradiciškai mąstančio specialisto įvaizdį ar kaip tik kelia nepasitikėjimą?

Daugiau žiūrėkite ČIA

Gero turinio marketingo pavyzdys

Friskies ir Buzzfeed – Dear Kitten

Jau kalbėjome šiandien apie Native Advertising kaip apie galimybę apeiti AdBlocker reklamos blokuotojus. Ši turinio reklamos forma vis labiau naudojama ir moderniųjų ryšių su visuomene kampanijų metu. Vienas geriausių pavyzdžių – Friskies mielų ir juokingų filmukų apie kačiukus serija, skirta reklamuoti Friskies maistą katėms.

Friskies tobulai sužaidė internetų pamišimu dėl kačiukų ir davė auditorijai tai ko reikia – mielus kačiukus, gyvenimiškas situacijas ir šmaikštų tekstą. BuzzFeed taip pat jau kuris laikas kuria daugybę savo turinio vietoj ankščiau gausiai naudoto turinio kuravimo. Po to, kai Facebook atnaujino savo algoritmą ir pradėjo bausti paspaudimus  besivaikančias antraštes, BuzzFeed suprato, kad reikia keisti strategiją ir ieškoti naujų auditorijos pritraukimo būdų tikrai geru ir originaliu turiniu.

Tiesa, daug marketingo specialistų nesutinka, kad turinio reklama (Native advertising) yra turinio marketingo dalis. Tačiau, kad ir kuo laikytume šią strategiją, puikiai įvykdyta turinio reklamos kampanija gali užtikrinti žymų prekės ženklo žinomumo padidėjimą.


 Plačiau apie Inbound marketingą – www.komatininkai.lt

siaurasbaneris2-01

1 comment

Add yours

+ Leave a Comment